هفت شهر عشق در ایل من است
 
درباره وبلاگ


گرایران زمین بختیاری نداشت گمانم که از بخت یاری نداشت
آخرین مطالب
پيوندها
  • راهنمای گردشگری استان لرستان
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قلعه درویش سرای من و آدرس mehdi2000.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 89
بازدید ماه : 89
بازدید کل : 84670
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

قلعه درویش
بختیاری




هفت شهر عشق در ایل من است

یك نفر باید بخواند ایل را
كاشكی باران براند نیل را
رد پای ایل را گم كرده ایم
آسمان را بد تجسم كرده ایم
ایل ما كوچید پشت رنگــــــــها
دور گشت از چشم ما فرسنگها
ایل من در هم همستان گم شده
در غروبی از غم ستان گم شده
موج در موج دویت من كجا ست
كاسه گرم تلیت من كجاست
من كتاب ایل را گم كــرده ام
آفتاب ایل را گم كــــــــرده ام
ایل من از بی قراری كوچ كرد
در غروب بی بهاری كوچ كـــرد
فصل فصل غربت ایل من است
نسل نسل غربت ایل من است
خط خط چوقای من بی رنگ شد
پیلك مینای تو از سنگ شـــــــــد
گرمی دستان مان را آب بـــــــــرد
ایل كوچیده است و مارا خواب بـرد
ریشه ما لابلای سنگهــــــــــــــــــا
ما اسیر خدعه و نیرنگهـــــــــــــــــا
هفت حرف ایل من ایل من اســــت
واژه های ناب انجیل من اســــت
قیل و قال ایل من آواز مـــــن
آسماری زردكوه تاراز من
ساكنان قلعه دردیم مــا
از تبار صخره زردیم مــــــــا
وراثان درد و باران و نمـــــــــد
از تبار ایل ســــــــــــــردار اسـعد
هفت شهر عشق در ایل من است
تیشه فرهاد ماپیل من اســـــــت
در به در دنبال ایلم مــــــــی روم
وارگه تا وارگه هی میـــــــــدوم
ایل من یك روز برخیزد ز خـواب
قرن ما ابر است و ایلم آفتاب



فونت زيبا ساز

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 26 / 5 / 1393برچسب:, :: 10:40 ::  نويسنده : مهدی سلطانی